13. DRA ÅT HELVETE.

En kommentar
Hade aldrig tankar på att det här skulle bli en modeblogg men jag beställde en tröja förra veckan. Den har cirkulerat runt på facebook ett tag nu så jag kände ja, det är väl bara att underkasta sig och köpa tröjjäveln. Idag kom den då. Beställde en small men det går fan att tälta i den, men det är väl mysigt.
 
Berättade för mamma om tröjan och dess motiv då hon ringde idag och då undrade hon om jag skämtade då jag sa att jag hade beställt den.

Klart som fan att jag inte skämtar. Den är ju fett fancy. Budskapet är kort och koncist och något jag känner att jag kan stå bakom.
 
 
Har alltid haft en oestetisk klädstil så långt tillbaka jag kan minnas.
I högstadiet gick jag mest i mjukisar. I gymnasiet klädde jag mig väl lite bättre men såg fortfarande ut som en kuf. Nu försöker jag klä mig någorlunda civiliserat men tycker det är tråkigt då folk ser likadana ut. Varför måste alla vara stöpta i samma form liksom? Varför går alla i Sverige klädda som om de ska på begravning hela tiden? Varför inte ha röda byxor, spygröna strumpor och en skrikrosa tröja med plommon på? Tycker det är befriande med folk som vågar ha sin egen stil, hur smaklös den än må vara.

Ibland önskar jag att jag vågade mer, men skulle jag se knasigare ut än vad jag gör i dagsläget kanske mina vänner skulle säga upp bekantskapen med mig. Kanske dags att prova och se vilka vänner som visar sina rätta färger?
 
1 Sabina:

skriven

Hej!
Jag skulle vilja veta vart du har köpt din tröja ifrån? Den med enhörningen och texten "Dra åt helvete"

Uppskattar svar snarast då jag snart letat ihjäl mig efter denna tröja!

// Sabina (:

Svar: Teezily heter hemsidan! :) Se länk:https://www.teezily.com/sv-se
Lyktstolpenkl3